O tym, że reklama odgrywa bardzo istotną rolę w procesie zakupowym, wie chyba każdy. Nie da się ukryć, że duże budżety przeznaczone na reklamę są gwarancją dużej ilości sprzedanych produktów. Marketing zdominował nasze życie, mimo tego, że nie do końca zdajemy sobie z tego sprawę.
Jednak miliony wydawane na kampanie mogą zostać spożytkowane z różnym skutkiem. Wszystko zależy od jakości samej reklamy oraz odbiorców do jakich została wystosowana. Jeśli chodzi o odbiorców, to duże koncerny mają dokładnie opracowane profile swoich klientów i starają się dopasować treść do konkretnej grupy ludzi. Jednak kwestia jakości nadal pozostaje dyskusyjna. Wynika to z tego, że nie wszystkie agencje reklamowe posiadają wystarczające kompetencje do prowadzenia skutecznej kampanii.
Ponadto często problem leży po stronie firm zlecających, ponieważ one same nie do końca wiedzą, jaki efekt chcą uzyskać. Zdarza się, że właściciele małych firm mają duże oczekiwania w stosunku do reklamy, ale zapomnieli o tym, żeby odpowiednio zadbać o prezentację własnej marki. Tutaj z pomocą przyjdzie nam , która zajmuje się właśnie odpowiednim wykreowaniem i pokazaniem danej marki. Tego rodzaju firma w pierwszej kolejności powinna się zająć naszym logo. Nie da się ukryć, że dobre logo jest bardzo istotne w ostatecznym sukcesie przedsięwzięcia.
Agencja oprócz zaprojektowania dla nas logo, powinna również przygotować pakiet materiałów firmowych. Możemy do nich zaliczyć wizytówki, stronę internetową czy stopki do wysyłania e-maili. Te elementy mogą skutecznie wyróżnić naszą firmę.